sobota 2. júla 2011

Mesačná chvastačka - JÚN (1)

Mesačná chvastačka je "akcia", ktorú usporadúva JUDIT.

Keby som bola doma, tak pridám aj fotky, ako si knihy zinkasované za mesiac Jún hovejú na mojej poličke, ale keďže som mimo, tak vám sem hodím aspoň obrázky. :)

Na Súženie si už môžte prečítať aj recenziu, ktorá možno vyznieva mierne kriticky, no každopádne kniha sa mi páčila.
Crescendo práve čítam a poviem vám... Toto si netrúfam zrecenzovať. :D Crescendo mi došlo ešte len niekedy v utorok, a skutočne si neviete predstaviť ten pocit, keď som to držala v ruke. Skoro som sa od šťastia rozplynula... :D
Na Les kostí som čítala rôzne recenzie, aj dobré, aj zlé. Mne sa nápad knihy veľmi páči. Knihu som ešte nečítala, ale zanedlho sa do nej pustím, na čo sa neskutočne teším. Moje pocity, myšlienky a dojmy môžte očakávať v podobe recenzie. Kedy presne, to neviem, ale ešte v Júli.
No a Inkarceron je niečo na čo som narazila úplne náhodou, zbežne si to preklepla a kúpila. Aj na túto knihu sa teším, veľmi. Vyzerá zaujímavo. Samozrejme konečne slová ešte nehovorím, ale zo skúsenosti viem, že čo menej o knihe viem, tým je lepšia. Tak som si kupovala Hry o život. Prečítala som si jednu recenziu, zbadala to v kníhkupectve a prvotný impulz bol: A prečo nie?! Tak dúfam, že to takto bude aj pri tejto knihe. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára