pondelok 30. januára 2012

My week (4)



Toto meme je z dielne Princeznej.
Ide o zhrnutie minulého týždňa a plánov na ten budúci.
Mne sa tak páči koniec môjho minulotýždňového príspevku. :D 
Príbeh čarodejnice, Pobrežie Hrôzy, Ty proti mne... Pche, no určite! :D
Namiesto toho to bolo: Vampýrská akademie, Mrazivý polibek, a teraz to je Stínem políbená. :D Neodolala som, zasa... :D        
♥♥♥♥ Dimitri, Dimitri, Dimitri! ♥♥♥♥ )

Ale Sukubu som prečítala, práve čítam pokračovanie. :)  A čítam ešte, teraz bacha na to: Keď báčik z Chochoľova umrie... TO je proste úžasné. :D ( I am kidding. )

A viete čo je ešte úžasné? Po dlhom zamyslení sa nad svojimi schopnosťami, pocitmi, dojmami atď, som si povedala, že podeliť sa s vami o moje nadšenie z pokračovania Čísel, by nebolo až tak odveci... Uvidíme, ako na tom budem s časom a so spisovateľskou slinou. :D

*mini zásadne odveci vložka: práve mi spolužiačka napísala, že v štvrtok v noci má byť -18C až  -30°C Nie v Tatrách, ale v Prešove... Okej, trochu šialené. :D A ja som chcela ísť von. Ha-ha. :D:D *

A nejako ešte rozmýšľam nad tým, čo sa udialo minulý týždeň a nič také zásadné ma nenapadá... :/ :D Snáď len to, že som si dnes uvedomila, že mi chýbajú iba dvaja dostatočne ochotní a dostatočne šialení ľudia, a už vás bude 40 (akože followerov :D). Unbelievable.  Big Thanks! :) 

A v čom sa bude niesť tento týždeň? 
Vysvedčenie! 
Vlastne: Výpis z vysvedčenia. :D:D 
Zajtra na šiestej hodine, človeka by ako prvá vec napadla, že aspoň hodinu flákneme... A prd, v utorok na šiestej máme etiku, čiže neflákneme nič. Pýtam sa: Kde je spravodlivosť? :D

Aspoň že v piatok máme voľno.

A viete čo je super? Že je koniec Januára, a ja som prečítala asi 11 kníh.
V tejto chvíli si začínam pripadať narušene. :D Vážne, toto je aj na mňa veľa. :D

A dosť skáčem v tomto príspevku, ale za poslednú polhodinu mi dvakrát padol net, a kým chudák nabehol, stratila som niť. :D:D

Toto samozrejme nie je naša knižnica, ale nebránila by som sa... :D
Pomimo to, už asi dva týždne rozmýšľam, že napíšem ódu na našu knižnicu. To aké knihy tam v poslednej dobe majú, to je dosť neuveriteľné... :D V dobrom zmysle. Na knižnicu sa dosť zásobujú novinkami, napríklad, už na začiatku Januára, som na polici zazrela Naprieč vesmírom,a  to je už čo povedať... :D

A dnes som si požičala Nočný tieň, ktorý som mala rezervovaný. Sranda je, že dôjdem do knižnice, a tam na poličke práve vrátené Prekliatie vlkov, tak som ich vzala obe. Na tie knihy som zvedavá už asi rok, tak uvidíme čo a ako. :D

No a máte ešte čas do zajtra sa zapojiť do Giveaway. V stredu by som rada vyhlásila výhercu, ak budem mať čas na napísanie postu, lebo štvrtok bude šialený - čo sa školy týka. :D Čiže stredu večer strávim nad rozdeleným Karpát...

By the way... Toto je asi tá naj crazy songa (pesnička v slangu našej triedy :D), ktorú som za poslednú dobu počula :


Plány do budúceho týždňa: Dočítať Sukubu a Vampire Academy. Dúfam, že mi budúci týždeň dôjde Divergencia, takže podľa možností sa pustiť aj do nej. :D A ísť v štvrtok von (čo vyzerá ako nezrealizovatelné :D).
No a ešte šťastlivcovi, ktorého v stredu random.org vyhodí, poslať knihu. :D Ako, nikdy som ešte nič neposielala, takže to bude sranda na pošte. :D:D 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára