piatok 22. júna 2012

I am Baaack!

3x Hurá!
Hip hip hurá!
To najhoršie obdobie mi síce skončilo už v pondelok, ale tento týždeň som bola ešte strašne rozlietaná, takže som pridanie tohto maličkého informatívneho článku odkladala. 


Počas týchto dvoch týždňov čo som sa neozvala sa toho udialo hróóóózne veľa.


V Prešove bolo rušno, takže som pomedzi vytvárania videa, pôdorysu, prezentácií... zbehla sem-tam do mesta, vyvetrať hlavu a popozerať sa po meste, keďže v minulých týždňoch boli v Prešove DNI MESTA PREŠOV. Ktoré boli bohužiaľ slabšie ako pominulé roky, stále však fajn. 
Ale bol tu EGO! Jéééj! :D 


Dnes tiež idem žiť - DOBRÝ FESTIVAL!!! Na to sa dosť teším, keďže som minulý rok kvôli Írsku nebola. Mám však taký tušák, že to tam neprežijem, lebo ma od rána tak bolí hlava, že trepať sa na festival je mierny masochizmus - nevadí, nenechám predsa lístok prepadnúť. :D 


V nedeľu budem tiež na žúrke - školský výlet! Tak straaašne sa teším! :D 


A prečítala som toho veľa a nadviazala som spoluprácu s Fortuna Libri a budem mať nový mobil... A stalo sa ešte strašne veľa úplne nepodstatných vecí, takže to tu vypisovať všetko nebudem. 


Len som chcela, aby ste vedeli, že žijem, že idú prázdniny - kebyže ste nevedeli, hej?!, - a že nad niečím rozmýšľam, ale ešte budem chvíľu rozmýšľať a špekulovať, kým to dotiahnem do dokonalosti a zverejním na blogu. :)
Takže tak. 


Týmto príspevkom som vlastne len chcela dať vedieť, že som sa na blog nevykašľala, len som nemala čas. A že som sa prenastavila do letného režimu, tj. váľanie šuniek, čítanie, váľanie šuiek, čítanie... A dúfam, že budem mať aj viac času na blog. :)


V najbližších dňoch určite očakávajte nejaké recenzie, odveci príspevky, atakďalej, atakďalej. Dúfam, že všetko vyjde ako chcem. :)






Pre dnešok končím a see you soon! :)

1 komentár: