sobota 3. decembra 2011

Ja a RAP? Čo si šiši?

Ja sem tento príspevok musím napísať! :D

Hovorí vám niečo meno Majk Spirit?
Nie? Buďte radi. :D

Ak už máte pár vecí od ktorých ste závislí a netúžite po nových, jeho novému albumu Nový človek sa prosím vyhnite.

Ak tak neurobíte, tak vám gratulujem k novej závislosti...

Tak najprv, že ako som sa k nemu dostala ja.
Kamoška ospevovala vo dne v noci, tak si hovorím, že si niečo od neho pustím.

Prečo? Prečo som to len robila?


Okrem toho, že som pernamentne naštvaná na jeho L, namiesto Ľ, som namotaná tak, že... Konec! :D Ale fakt, keď celú pesničku namiesto ľúbiť hovorí lúbiť - L!!! - tak už ma normálne nervné tiky chytajú.

Ja nemám rada RAP, proste som tomu nejako neprišla na chuť, ako sem-tam nejaká pesnička od Rytmusa keď ide v rádiu, tak sa nevyhádžem ani nič, ale aby som RAP sama, dobrovoľne a stále dookola počúvala... To je už veľa. :D 

Ale album Nový človek...
Vypočutiu som sa vyhýbala dva dni, nakoniec, šak okej, popočúvam. Kriste, čo ste ma niekto nezastavil?
Som vo fáze - dokolečka dokola dokolololalala...

Okrem iného si pripadám ako debil, keď mi v hlave v kuse znie: sexy, žena jak má byť... To je hrozné! FAKT!
Ale ja si nemôžem pomôcť. To nejde!
Tie texty, tá hudba... To je také chytľavé, že keď sa vám do raz dostane do mozgu, tak to odtiaľ hodnú chvíľu nepôjde preč. Mojich mozgových závitov sa to už drží päť dní.

Chcete sa na vlastné uši presvedčiť o čom hovorím? Prosím, ale potom nehovorte, že som vás nevarovala.

POZOR! Vysoko NÁVYKOVÉ!

 

 Pripadám si ako čistá fetka... Povedzte mi, že v tom nie som sama! :D Prosíííím! :D:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára