pondelok 30. apríla 2012

My week (12)


Toto meme je z dielne Princeznej.
Ide o zhrnutie minulého týždňa a plánov na ten budúci.

Hanbím sa... Tri týždne som do tohto meme neprispela ani čiarkou. :/ Nič to, dnes to napravím. 
Asi by som vám mohla aj povedať, čo sa za tie tri týždne udialo, ale fakt nič prevratné, až na pár 
maličkostí, ktoré nie sú prevratné, ale stoja za to, aby som ich tu spomenula.
Pôjdem poporiadku. Prečítala som Sukuby to rády horké (Zane, come back!!! :´( ), s triedou sme boli na Projekte X - v sobotu sme si nadobudnuté informácie o tom, ako má vyzerať správna párty, odksúšali. Jedinci z našej triedy, ktorý sa akcie nezúčastnili si ale povedali, že aspoň poohovárať nie je odveci, takže tá polovica, ktorá sa na žúrke zúčastnila je populárna, lebo je to téma na pretras číslo jedna... Neprajnícki závistlivci! (Hádate správne, že ja sa rátam k úspešne zúčastnením... :D:D)
To bolo len v rámci vyliatia si môjho hnevu na morálnu a prehnane puritánsku časť mojich spolužiakov... :D

Späť ku knihám.
Okrem už spomínanej Sukuby som začala čítať Nightlight, s ktorým sa štvem dodnes a koniec je stále v nedohľadne... :/ Pomedzi to som ale prečítala Tak padne náš svet. Peckaaaaaaaaa! Tá biologická časť toho všetkého - prečo, ako, atď. ma uchvacovala... :D 
Ďalej som v knižnici dostala brutálnu protekciu! Totiž došli im knihy, neviem kedy to bolo, štvrtok, myslím. Ale ešte ich nemali nahodené v systéme, tým pádom by mi ich teta knihovníčka ani nemala dať, ale tá si ma pamätala, že som sa na tie knihy pýtala už aj minule, takže bola taká milá a dala mi ich - protekcia jak sviňa. A tak mám na poličke Upírske 10, Krvavú ružu a Vášeň. :D Yay! 

To by bolo asi tak z prečítaného a udianého všetko.  Snáď len, že mi v piatok prišla obálka z Ameriky a v nej bolo 20 (hej, dobre čítate 20!) krásnych záložiek, ktoré poputujú vám. Čím sa dostávame k druhej časti tohto meme... Čo tento týždeň.

Tak nehovorím, že ten Nightlight dočítam, lebo takým tempom asi ťažko, ale chcem začať čítať ešte aj Vášeň, tak dúfam, že sa k tomu dostanem... 

Zajtra sa tu môžte prísť mrknúť, lebo pridám príspevok, ktorý ešte nie je napísaný a ani neviem čo doňho napíšem, ale pointou bude, že vy budete mať možnosť niečo vyhrať - asi vám už aj došlo, že čo... Takže zajtra sa stavte a ak vás to zaujme, kľudne sa aj zapojte do Májového knižného hopu. 

Potom už mám aj prednastavený príspevok na piatok a čo konkrétne v ňom nájdete... Príďte omrknúť v piatok. :D:D Ale môžem povedať, že kým som ten príspevok dotiahla do finálnej podoby... Fú, dalo mi to roboty. :D 

Takže tento týždeň by to asi aj mohlo byť všetko. 

Ešte ohľadom Mesačnej Chvastačky som chcela povedať. Dlho žiadne video nepribudlo a asi ani dlho nepribudne, lebo naša knižnica začala strašné pecky kupovať, takže potom to nemusím kupovať ja... :D 
Síce je moja domáca knižnica v poslednej dobe dosť ochudobnená, ale aspoň niečo ušetrím... Čo bude potrebné, keďže sa mi pokazil mobil... :D 

No okej, toto je už fakt všetko čo som mala na srdci, pekný týždeň! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára