streda 25. apríla 2012

Stále žijem a tento príspevok je jemne odveci

Fúha, kebyže je tento môj blog mojím skutočným dieťaťom, asi by už pár dní hnilo v zemi - tak dlho som sa mu nevenovala (blogu, samozrejme. Dieťa nemám. :D)
Ale, poznáte to (idem sa vyhovárať) - škola, doma kopa vecí, absolútna lenivosť atakďalej atakďalej. Plus - nemám tu o čom písať... Za posledné dva týždne som prečítala jednu smiešnu knihu. Nie ako smiešnu, že smiešnu smiešnu, ale akože strašne krátku. A teraz sa už týždeň a pol se*riem s tým Nightligtom (dokonalá paródia na dokonalý Twlight). Som na 50 strane! :D
A tak dumám a dumám, že o čom by som vám tak napísala a vždy po takých piatich minútach dodumám a nulovou inšpiráciou.
Tak som sa rozhodla, že vám všetkým mojim krásnym poviem, že ako ja dumám (aby ste si nemysleli, že som niekde zakapala alebo, že ma zrazil kamión...)
(BTW - ak ste si všimli, že mi trošku prepína, a že tento príspevok asi nepísal človek veľmi pri zmysloch, nie ste ďaleko od pravdy... Som neksutočne unavená!)

No, ale! Trošku zmyslu, do tejto komédie.
Viete ako stále vychádzajú nové a nové knihy (viete, určite viete), tak by mi trebalo skočiť do kníhkupectva, lenže ja zbabelec vždy zdupkám. Pretože:
po a) nemám peniaze (Akože ani cent nazvyš, proste som na mizine. Nič.)                              
po b) od januára som si poriadne knihy nekupovala to znamená: nahromadila sa mi taká hromada, že neviem čo by som si vlastne kúpila, lebo chcem to a to a to... Tak to skončí vždy tak, že namiesto rozhodovania sa, to vzdám a radšej si nekúpim nič. (tj. zbabelo zdrhnem :D)
po c) v poslednej dobe ani veľa nečítam, ale to môže súvisieť s tým, že vlastne ani nemám čo...

No a načo vám je toto všetko treba vedieť? Netreba. Ale som nechcela, aby to tu ale že úplne zakapalo...

Ale, v máji by sa to malo zlepšiť. Možno ste si už niektorí všimli, že v bočnom paneli pribudli dve okienka pod názvom: Môžte sa tešiť... A veru, môžte. :)
A takisto som pevne rozhodnutá, že si v máji už kúpim nejakú knihu. Aspoň jednu, nejako snáď naškrabem. :D A ak nie, aj tak by mi mali dojsť The Immortal Rules od Kagawi z BookDepository, takže na tri dni mám čo čítať... :D

A práve som si na internetovej stránke knižnice všimla, že Cremerina Krvavá ruža a Smithovej otrasné denníky - desiata časť, sú už dostupné, takže prchám... :D A áno, klasicky, na denníky bude recenzia! Teším sa!!! :D (Vôbec nie som masochista. :D)

A síce, aspoň trošku nejakej muziky tu dám, lebo som za ten čas čo nič nepribudlo, kopu fajných vecí našla, tak taká mala ochutnávka... :)



                                                                  Bye! :-*

1 komentár:

  1. čo sa toho b) bodu týka, absolútne viem, o čom hovoríš, som na seba viac hrdá, keď si vôbec niečo vyberiem, ako keď vôbec naškrabem samotné peniaze na kúpu:DD

    OdpovedaťOdstrániť