štvrtok 31. januára 2013

- GIVEAWAY -

Dlho dlhoooo tu bolo ticho. Dlhšie akoby sa mi páčilo. Ale moje blogové flákanie prinieslo svoje ovocie - výpis môjho vysvedčenia je tento rok fakt pekný. (Chválim sa: som jedna z trojice najlepších ľudí v triede - čo sa týka priemeru vysvedčenia. :D I am in SHOCK!)
Ja srším spokojnosťou kade chodím, spánkový deficit mi pomáha prekonať len káva kombinovaná s presne nameranou dávkou coly a túžba kúpiť si knihu  "prebytok neexistujúcich peňazí" som sa rozhodla ísť vyriešiť do Panta Rhei. Moje úlovky budú v chvastačke. Čo je podstatnejšie pre vás...

TADÁ!


Ja - človek veľkorysý - neznášam giveaway, kde sú iné národnosti ochudobňované. Preto je táto giveaway otvorená aj per čechov - ako vždy. Vzhľadom na cenu - netuším, či čechom bude niečo táto giveaway platná. Fakt nemám šajnu, či poukážka bude platiť v čechách. A nevedeli mi to povedať ani predavačky v kníhkupectve, takže to už si zvážte vy.

Každopádne, zapájajte sa koľko chcete! Ak vyhrá čech a nebude chcieť 10 eur na nákup v Panta Rhei, resp. mu tá výhra bude na dve veci (...), vieme sa dohodnúť na 10 eurovej knihe z BookDepository. :)
Teraz to nijako nedávam do formulára alebo čo, výherca sa potom dozvie všetko v e-maily, ktorý mu po skončení giveaway pošlem.

Čo sa týka podmienok, tak v podstate... Ako všade, ako vždy. Veci, na ktoré ste zvyknutí z iných blogov. Aj tak si to však poriadne prečítajte. :)

  • súťaž trvá DO 28.2.2013 Výhercu sa budem snažiť vyhlásiť hneď na druhý deň. Možno sa mi to však nepodarí, ale týždeň po skončení to na blogu bude určite a výherca bude mať v schránke e-mail odomňa, na ktorý bude musieť odpovedať do 72 hodín. Ak neodpovie, budem losovať nového výhercu.
  • výherca bude jeden
  • giveaway je otvorená aj pre slovákov aj pre čechov (ako som vyššie spomínala, ak výhercovi z čiech nebudepoukážka vyhovovať, dohodnúť sa dá aj na knihe z bookdepository)
  • kecy o tom, koľko máte mať rokov, atď. Je mi to jedno. Pokiaľ ste schopní si ísť vyzdvihnúť obálku na poštu, nič vám nebráni si odklikať vstupy (a ja to aj tak nemám ako skontrolovať... :D)
  • všetko čo musíte urobiť, aby ste boli na zozname, z ktorého budem náhodne vyberať výhercu je, že vyplníte rafflecopter formulár. V ňom je už pri každom vstupe všetko vysvetlené. S týmto typom formulára ste mali možnosť sa stretnúť už aj na mojom blogu, a ak nie tu, tak inde určite, takže určite viete ako na to.
Akékoľvek pripomienky, otázky, sťažnosti, keď niečo nepôjde apod. alebo čokoľvek čo máte na srdci, píšte do komentára. 

Končím s kecaním. 
Šup si odklikať vstupy!

Želám vám všetkým veľa šťastia! :)


a Rafflecopter giveaway

5 komentárov:

  1. Super cena 8)

    Ja by som ti možno poradila, keď vyhrá Čech, aby si vybral/a nejakú knihu do 10 eur, ty mu/jej to v Panta Rhei kúpiš a pošleš knihu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono, mne je to osobne celkom jedno. Preto som napísala, že sa potom dohodnem ešte s tým človekom, ktorý vyhrá. Zbytočne to tu budem vypisovať. A dá sa to spraviť aj tak ako si napísala. V podstate mi skôr šlo o to, že posielať obálku do čiech je lacnejšie ako posielať balíček. :D

      Odstrániť
  2. Ahoj! :)
    Tvoj blog sa mi veľmi páči. Rada si pozerám rôzne recenzie alebo aj knižný plán na rok je skvelý. Na blogoch sa mi páčia tiež meme - napríklad Top ten, On my wishlist alebo Teaser Tuesday :D
    Vďaka za súťaž! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem knihy! A keďže budem mať narodeniny a plánujem si pokúpiť veľa veľa kníh strašne si držím palce aby som súťaž vyhrala! :D

    OdpovedaťOdstrániť