nedeľa 10. februára 2013

Plesy a iné spoločenské udalosti

... žijeme len raz... sexy, žena jak má byť... bara bara bara... oppa gangnam style!

Nevládzem! Od minulého týždňa chodím hore dolu. V nedeľu som mala z tanečnej "venček", kde som sa od tretej do desiatej statočne kolísala na 10 cm podpätkoch v rytme čači a vynakladala som enormné úsilie si nepostúpať po šatách, lebo v tom prípade by to znamenalo krásny voľný pád s pristátím na podlahe...

V piatok sa využil odchod spolužiakových rodičov, na usporiadanie takého menšieho prešovského Projectu X a včera (teda dnes ráno o pol druhej) som úspešne absolvovala školský ples (na tých istých 10 cm opätkoch :D). V hlave mi nonstop znejú zvuky typu: bum bum bum & tuc tuc tuc a asi skončím jedného dňa polohluchá a poloosprostelá z nadbytočného množstva vnemov, ale who cares?! Ako vraví EGO: Žijeme len raz! :D

Čo som chcela týmto introm povedať... Nič nestíham, som spoločensky vyťažená a škola na to vôbec, ale že vôbec neberie ohľad a veselo si ďalej servíruje každodenné testy... (A človek si myslel, že keď je po polroku, bude mať pokoj. Pche, to by som nemohla navštevovať tú školu, ktorú navštevujem. :D)

Na blog som chcela pridať mesačnú chvastačku, ktorá by už aj bola natočená, ale uprostred videa mi vbehla mamka do izby a keď som to potom upravovala, tak to bolo dosť na prd video. :D Preto chcem natočiť ešte jedno, len nemám čas! Ale všetko bude, sľubujem. :D Jednu recenziu mám naplánovanú, len to chce knihu najprv dočítať a potom ešte niečo zosmoliť. No ja čas čítať momentálne nemám, čo mi Goodreads milo pripomína vetou: At your current pace, you're 1 book (2%) behind schedule. Áno, je to so mnou AŽ tak zlé. :D 

Keď si už nejaký čas na čítanie nájdem, tak prednostný pán na holenie je Jozef Mak... Hrôza a des! V živote som nič tak nudné asi nečítala. Ide mi to tempom 20 strán za hodinu a ja mám pernamentne chuť si naliať kyselinu do očí, len aby som to čítať nemusela... :D Asi sa na to vybodnem a na písomke sa spoľahnem na rozbor textu z internetu. :D


Pevne dúfam, že vy ste na tom s časom lepšie ako ja a môj čítací deficit uspokojíte nejako na diaľku alebo ja neviem... :D A ja teraz utekám do postele... Vziať knihu, normálnu knihu, nie Jozefa Maka, a čítať aspoň do obeda. Potom totiž musím vybrať zošit z matiky, z NOS-ky, z angliny... Lebo známky do druhého polroka sa rozdávajú jedna radosť. 


Pre dnešok končím. Majte sa krááááásne! :)

2 komentáre:

  1. Eh, tak sa drž, hádam sa tej Chvastačky a tak dočkáme čoskoro...:) Inak, uľavilo sa mi, že naša škola očividne nie je jediná, kde sú písomky početné v akomkoľvek období.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jozef Mak! To je ešte tá jedna lepšia knižka z povinnej literatúry....budem držať palce,aby si všetko postíhala :)

    OdpovedaťOdstrániť