utorok 1. novembra 2011

Mesačná chvastačka - OKTÓBER (5)

                                            Mesačná chvastačka je "akcia", ktorú usporadúva JUDIT.


 Lisa McMann - V zajatí snov - Precitnutie
Rachel Wardová - Čísla - Na úteku
Jenny Downhamová - Ty proti mne
Anna Godbersenová - Intriky
Kody Keplinger - The Duff
Precitnutie bolo pre mňa menším sklamaním, hlavne po tom, čo skoro každá recenzia to velebila do neba. Nebolo to zlé, ani nejako extrémne skvelé, taký priemer, oddychovka. Inak kniha je strašne tenučká, takže to je prečítané raz-dva.
Čísla - Na úteku tiež neboli to čo som očakávala. Myslela som si, že kniha bude viac zameraná na tú časť s tými číslami. Sekla som sa.  Mimochodom druhá časť s názvom Chaos vychádza tento mesiac.
Ty proti mne bolo dielo Jenny Downhamovej. A šlo to z toho cítiť. Keď som ju začala čítať, tak som úplne zabudla, že kto to  napísal, len tak mi napadlo, že ten štýl poznám. Potom som sa pozrela na autora, a bolo mi to jasné. Mne sa kniha veľmi páčila.
Intriky boli rozhodne lepšie ako Luxus. Začínam sa fakt zamilovávať do tejto série. Nech len čím skôr preložia Envy.
The Duff... No nebudem tu znova vypisovať chválospevy, myslím, že stačí, keď si prečítate recenziu. Inak kniha je písaná bombovou angličtinou, vrnela som blahom. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára