sobota 29. júna 2013

Júnová GIVEAWAY - Výhercovia!!!

Tých pár týždňov od vyhlásenia Júnovej giveaway zbehlo ako voda, včera sme všetci školopovinní dostali do rúk vysvedčenie, čo znamená, že dnes prišiel čas na vyhlásenie výsledkov.

Tak kto sa teda stal šťastným novopečeným majiteľom kníh Krásna Katastrofa, Temné diery a Lola a kluk od vedle? 


Prvým stránkou random.org šťastne vylosovaným vstupom je vstup číslo 1180, za ktorým sa skrýva dievčina menom MIR-KA. Tá si vybrala knihu Temné diery, ktorá bude na ceste k nej hneď, ako mi odpíše na email. :)

Druhou šťastnou je Diana Kmeťková, ktorá vyhráva Lolu vďaka vstupu s číslom 748. Diane už v schránke taktiež pristál mail, na ktorý už stačí len odpovedať. :)

Poslednou výherkyňou je osôbka menom Polly, ktorej knižnica sa zväčší o knihu s názvom Krásna Katastrofa. Polly vyhráva vďaka vstupu číslo 1. (A tak mi napadá, kto prvý príde, ten prvý melie. :D)

Všetkým trom som poslala e-mail. Výhercom gratulujem! :) No a vy ostatní, na ktorých sa šťastie tentokrát neusmialo, netreba zúfať. Toto zďaleka nebola posledná možnosť u mňa na blogu získať nejakú knihu! :) 

Čo sa týka kníh, ktoré ste mi odporúčili, je ich pekná kopa. Veľa z vás vychvaľovalo Harryho Pottera, Upírsku akadémiu, Hostiteľa, Medeného jazdca, no aj Kroniku Kráľovraha, Terryho Pratchetta, Charlieho malé tajomstvá... Dosť veľa z nich som už aj ja sama čítala, no dosť veľa tam bolo aj takých, o ktorých som predtým len matne počula, no rozhodne na nich hodím očkom.  Takže vďaka za tipy! :) A tým, čo sa rozhodli mi napísať niečo k blogu, taktiež ďakujem. Akýkoľvek váš postreh, pochvala, či už len milé slovko je pre mňa novým a novým impulzom. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára