piatok 1. júna 2012

May, Time of Love - výsledky


Bez zbytočných kecov, tu sú výherkyne:

E-book a zlážoky získava...

vstup číslo 90: LENKA MORAVČÍKOVÁ
vstup číslo 287: IVYA

...a záložky pošlem aj vstupu číslo 240: KAYA


Dievčatám pošlem mail, na ktorý sa snažte čo najskôr odpovedať - vybabovanie na pošte chcem mať čím skôr z krku, lebo hnevať sa tam s tými tetami za okienkom... No, nie je to práve moja obľúbená činnosť. :D

Na koniec trošku omáčky.
Ďakujem všetkým zúčastneným, neskutočne ste ma prekvapili - že sa vás zapojilo až toľko. Vďaka. :)

Na záver ešte: užite s dnešný deň detí. :D My v škole hráme živé človeče, na čo som fakt neskutočne zvedavá, keďže ako naše figúrky sme vybrali najväčších exotov triedy. :D

No a ešte kebyže ste zvedaví, koľko kníh som zinkasovala za posledné tri mesiace (mare, apríl, máj), a ste tak trochu zvedaví aj na môj ksicht, stavte sa ešte večer (resp. zajtra :D), pribudne video s Mesačnou chvastačkou. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára