pondelok 15. októbra 2012

Hudobná jednohubka

Aloha!

V poslednej dobe som mala strašné nutkanie napísať príspevok, kde by som proste nasekala veľa veľa videí. Ja mám vždy pocit, že musím šíriť dobrú hudbu medzi pospolitý ľud, a potom vznikajú články, kde okrem videí nie je nič. A ja úprimne pochybujem, že si niekto tie perfektné hudobné dielka vypočuje všetky, ale v momente vkladania, kedy ma každé dve sekundy napadnú myšlienky: a toto, a ešte toto, a tá bola tiež super, na to nejako nemyslím, a je mi šuma fuk, či si vypočujete 1,2,3...10/10 pesničiek. Dušu mám pokojnú, lebo som sa o všetko pekne podelila.


Také niečo mám nutkanie spraviť aj teraz. Zrejme to bude tým, že potrebujem dostať z hlavy dotieravú melódiu diska na štýl chippmunkov zo 70. rokov (boh velebí tanečnú! :D).
Ale 10 videí nedám. Jednak na to nemám čas (čakajú ma kosti, svaly a rozpísaná recenzia na Banku tiel - Darcovia), a jednak - proste vás všetkých, ktorý sem tam zakopnete o moje maličké ňuňu (alias - blog), mám príliš rada na to, aby som to spravila. :D

Takže len taká hudobná jednohubka. :)) Teda - tekutá energia v podobe pozdĺžneho-mechanického-vlnenia (alias zvuk - poznámka pre všetkých, ktorí nie sú zmagorení fyzikou ako som bola dneska ja :D), ktorou sa dopujem v posledných dňoch. :D

Och, a aby som to nenechala bez nejakého knižného refreshu - čo by som chcela na blogu v blízkej dobe (rozumej do konca roka) spraviť, teda, na čo sa môžete tešiť je určite: nejaká tá giveaway. Verte, že nad tým dumám dobre že nie každý druhý deň, ale nejako ma nenapadá, že čo a ako by som spravila. :D Ešte podumám, však vy sa výsledok určite dozviete. (Popravde - ja čakám, kedy úspešne prekročím hranicu 100 GFC followerov, aby som potom s čistým svedomím mohla utratiť enormné množstvo peniažkov. Takže sa snažte! :D)

A od kedy som dočítala famózne Speechless, mám strašné nutkanie napísať autorke nejaký pekný mailik. Keby z toho kvaplo interview - to by bolo THE BEST. Ale to sa najprv ja musím rozhýbať a skutočne jej niečo napísať. :D Najhoršia je tá fáza - dokopať sa. Ale ja sa budem snažiť. To sľubujem hlavne sebe, a vy ste mi svedkovia.  :D

Okrem toho mám v hlave kopu kopu nápadov na nejaké články, len... Len sa nie a nie rozhýbať, sadnúť a napísať. Musí prísť tá správna poetická slina. :D

A to by už odo mňa myslím, že aj stačilo. :D
Tu už máte pesničky, dúfam, že ulahodia vašim vyberaným uškám. :)

Majte sa krásne!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára