sobota 6. októbra 2012

Mesačná chvastačka - JÚL, AUGUST, SEPTEMBER (11)

Mesačná chvastačka je meme z dielne Judit.

Akokoľvek veľmi som chcela spraviť video, tento mesiac to neide. Jedna nemám hlas, jednak mi z nosa tiečie ako z kohutíka a okrem toho, mojim výzorom ala práve-z-hrobu-vyhrabaná-zombie, vás radšej nebudem strašiť. Čakala som týždeň či nebudem schopná natočiť video a nie som, takže po dlhej dobe, tu bude zasa chvastačka so záplavou fotiek a mnou písaného slova. :)

V mesiacoch Júl a August mi dokopy pribudli do knihovnočky len dve knihy. A to - Pushing the Limits a The choosen one
Pushing the limits je kniha, na ktorú som si brúsila zuby asi od januára, takže fakt, že sa úspešne nachádza na mojej poličke je pre mňa nesmierne uspokojujúci. -recenzia-
Knihu The choosen one som si kúpila na základe výsledku mojej obľúbenej metódy - Mami, povedz číslo od 0 po 200. To je približný počet kníh v mojom to-read liste na Goodreads. Mamka povedala a objednávka sa BookDepository mohla byť potvrdená. :D 

Za najväčší "knižný" úlovok prázdnin, ale považujem môjho najnovšieho sivého elektronického kamaráta - KINDLE. Preto to bolo cez prázdniny biednejšie s knihami - každý cent išiel do prasiatka, ktoré som na narodky rozbila. Môžem s hrdosťou prehlásiť, že to bola láska na prvý omak. Veľmi skvelá vec. Vláčim ho so sebou hore dole, perfektne sa na tom číta na slnku, na boku a v akejkoĺvek inej krkolomnej polohe, aká vás len napadne. A má to ešte jednú pre mňa OBROVSKÚ výhodu - bohovsky sa z toho učí. Ja, tvor lenivý, sa zvyknem učiť až ráno v autobuse, najradšej všetko naraz, takže je strašne super, keď v autobuse nemusím narábať so štyroma zošitmi, ale proste chytnem toto do ruky a je tam všetko. Plus - keď ma už nebaví sa cestou do školy učiť, jednoducho si začnem čítať nejakú knihu. :D Akurát sa bojím, že takýmto systémom, a jedného dňa ma budú zoškrabávať z nejakého stĺpa... 
Jednoducho povedané, kto ešte takúto vecičku nemáte, určite nad kúpou pouvažujte. :)

September bol už knižne trocha bohatší. 
Ako prvá mi tuším prišla kniha Speechless od Hannah Harrington, na ktorú si môžte na blogu prečítať aj chálospev. Ja som bola veľmi spokojná, a keď niekde v dohľadnej dobe neuvidím zmienku o tom, že Hannah sa rozhodla napísať/píše ďalšiu knihu, tak z toho budem veľmi nešťastná. Lebo, vážení, tí ktorí ste moju recenziu na Speechless alebo Saving June (čo je autorkin debut), nečítali - Hannah píše FAMÓZNE. Okrem toho, Speechless má tak úžasnú obálku. Pre mňa to bola láska na prvý pohľad. -recenzia-

Ako ďalšie som dostala knihy na narodeniny (ktoré síce boli v auguste, ale vtedy sme spoli neboli :D) od mojich dvoch srdcu najbližších kamarátok (vďaka Vladi & Peťka :) ).
Od Vladky alias veľkej fanúšiščky fantasy/sci-fi/zombie kníh a podobných dielok, som dostala Navždy. Čo ma veľmi potešilo, lebo knihu si určite chcem prečítať - aj si ju snáď prečítam, raz, keď budem mať čas. :D 
A od Peťky som dostala tretie pokračovanie Sukuby od Jill Mylesovej, a to My fair Sukuba. Knihu akurát čítam. Ja za to nemôžem, mne sa tie knihy jednoducho hrozne páčia. :D


No a september bol pre mňa skvelý ešte z jedného dôvodu, a to z toho, že sa mi podarili nadviazať spoluprácu s vydavateľstvom Hydra, ktoré mi tento mesiac zaslalo tri knihy, za čo im veľmi pekne ďakujem. 
Na knihu Sklený vrch (-recenzia-) a Šťastlivec (-recenzia-), si už môžte prečítať recenziu na blogu. Knihu Lokaj som dočítala včera a na recenzii pilne pracujem. Mohla by sa tu objaviť dnes/zajtra. 

No a to je odo mňa na tento mesiac všetko.
Čo sa podarilo ukoristiť vám? Akými najnovšími skvostmi sa pýši vaša knihovnička? Pochváľte sa dole v komentároch, mne zisťovanie, čo za knihy si kúpil niekto iný, spôsobuje veľkú radosť. :D



Čus bus. :)  :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára