nedeľa 18. novembra 2012

The Evolution of Man

... alebo moje infarktovo-delirické stavy.

Takže, všetci už musíte vedieť, že trpím chorobou, ktorá sa prejavuje veľmi intenzívne, v nepravidelných intervaloch.
Vždy keď vyjde nový singel, nová infoška o albume, atakďalej atakďalej, sa dostanem do úplne inej dimenzie a neviem čo skôr od radosti.

Áno, hovorím o jednom mojom britskom miláčikovi, ktorému vychádza zajtra album.









Inými slovami, dovoľte mi predstaviť vám pár singlov, ktoré vyšli pred oficiálnym vydaním albumu The Evolution of Man, ktorý má na svedomí EXAMPLE. (Prekvapení? Nemali by ste byť. Ospevujem ho tu odkedy mám blog. :D)

Pár pesničiek z albumu vám možno aj bude známych, lebo chodia v rádiách a iných pár vám dneska ukážem.

Za mňa osobne, pred dvoma dňami (v podstate včera) sa objavilo na youtube audio jednej pesničky, kvôli ktorej som si hrýzla nechty, lebo už dva týždne som mala k dispozícii len jej trištvrte minútovú ukážku. Takže momentálne som v stave... Zvláštnom stave. Asi by ste ma práve teraz nechceli stretnúť. :D

Ako prvé tu dávam video, ktoré je 16 minútovým zostrihom celého albumu. Fakt odporúčam vypočuť. :)

No a teraz... Pesnička, na ktorú som ja čakala a čakala a konečne som sa dočkala.

Tadááááá - PERFECT REPLACEMENT




Komu sa 16 minútová pesnička páčila (a kto si - podobne ako ja, - pripadá že to je jedno intenzívne mučenie, keďže všetky pesničky ešte nie sú vonku), už ZAJTRA...

...Zajtra to celé oficiálne vyjde, dúfajme, že všetko bude čím skôr dostupné a ja si budem môcť v pokoji a kľude dávať veľmi koncentrovanú dávku mojej najobľúbenejšej drogy.

(Ak je tento príspevok príliš nadšený, bude to tým, že moje nadšenie dosiahlo nevídaných rozmerov a som z toho celá mierne rozklepaná. :D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára