pondelok 3. decembra 2012

Mesačná chvastačka - OKTÓBER, NOVEMBER (12)

Mesačná chvastačka je meme z dielne Judit.


Dobrý deň, vospolok! 
Po dvoch mesiacoch u mňa prišiel zasa čas na chvastanie, a keď pozerám na tú "kopu" pred sebou, mám sa čím chvastať. :D (Kvalitatívne, nie kvantitatívne. :D) 
Včera pri lození po stene a načahovaním sa za tými knihami (raz vám moju knihovničku sfotím, ale musím sa k tomu dokopať :D), ktoré tu dnes uvidíte mi došlo, že ja skoro stále mávam v chvastačke 6-8 kníh. Osobne som spokojná. :D 
Október a November 2012 boli mesiace, na ktoré som sa klepala od minuloročného novembra, a potom v januári sa to len zdvojnásobilo. :D Takže u mňa prevláda veľmi veľká spokojnosť. :D (Stále tu kopu pred sebou hypnotizujem, a áno, prináša mi to veľké potešenie. :D) 

Na väčšinu z kníh, ktoré dneska obkecám ste si už aj mohli prečítať recenziu, a na zvyšok pribudne recenzia čoskoro (rozumej do konca roka určite :D). 
Pribudli mi knihy z vlastného vrecka, knihy na recenziu a dokonca (!!!) som aj vyhrala tento mesiac! Ale kniha ešte nebude spomenutá ani vyfotená, lebo ešte nedošla... O tom potom v budúcej chvastačke. :D (Ale musela som sa podeliť o tú radosť. Chápete - ja som VYHRALA! :D Unbelievable. :D)

Knihy na recenziu mi prišli z vydavateľstva Fortuna Libri, za čo im aj touto cestou znova ďakujem. A sú to konkrétne: 

Lauren DeStefano - Pasca (Záhrada Večnosti #1)
Lissa Priceová - Darcovia (Banka Tiel #1)
Kiersten Whiteová - Raz a Navždy (Zlodejka duší #3)

Pasca (tá obálka!!! Nádhera!) a Darcovia sú úspešne zrecenzovaní, čiže k tomu som už tíško, keď tak si rozklinite recenziu: -tu- a -tu-
Raz a Navždy začnem čítať čoskoro, len dočítam Nikto nie je bez viny - re-reading nikdy neuškodí. :D Potom samozrejme bude recenzia. :) A, nedá mi... Ono to má TAK KRÁSNU obálku! Ale tá obálka je fakt tak brutálne nádherná! Och...

Knihy z vlastného vrecka sú už spomínané kúsky, na ktoré som bola rozklepaná viac ako pár mesiacov. :D 

Carrie Ryan - Temné Diery (Les kostí #3)
Veronica Roth - Rezistencia (Divergencia #2)
Kody Keplinger - Shut Out


Temné diery sú už úspešne prečítané. Aj recenzia je napísaná. -tu- A, ach jaj! Povedzte mi, že to ešte nie je koniec! Prosíííím!!! Ja sa kľudne naučím psí pohľad (ktorý v mojom prevedení vyzerá mierne retardovane), len mi niekto povedzte, že to ešte neskončilo! Respektíve, choďte niekto za Carrie a odproste ju aj v mojom mene! Ja spravím čokoľvek! :D (By the way - tá farebná oná, oriezka či kia chmára... Krása.)
A Rezistencia... Bez komentára. Dočítam to čo momentálne prečítať musím, a ide sa na Divergenciu & Rezistenciu. Teším sa, teším! Samé pozitívne slová na Rezistenciu padajú, takže som zvedavá. No, ale Divergencia prekonala očakávania, veľmi prekonala očakávania, takže s niečím podobným počítam aj u Rezistencie. Recenzia je otázna, uvidím aký budem mať aktuálny feeling a podľa toho. Možno spravím obdobné zhrnutie ako som spravila pri Divergencii. To je ešte vo hviezdach... :D                                             No a Shut Out - kniha mnou očakávaná presne rok. Tiež to nejako nebudem rozpitvávať, prečítajte si recenziu. -tu- Ale tak Kody je Kody... Od nej žeriem proste každé písmenko. :) 

Zatiaľ odo mňa všetko. A prepáčte za miernu absenciu diania na blogu, ale som zamestnávaná literárnou prácou do školy, takže mi nezostáva činnosť skoro na nič. :D A úprimne, keďže tá práca sa zaoberá literatúrou pre mládež v 21. storočí... Mám už všetkého dosť, a písať o tom aj na blogu, by som už asi psychicky nezvládala. :D 
Sľubujem, že bude kompenzácia. :))

Čus. :) 

1 komentár: