pondelok 1. júla 2013

Mesačná Chvastačka - JÚN (17)


Mesačná chvastačka je meme z dielne Judit.


V júni síce času na čítanie až toľko nebolo (teda, prečítala som toho veľa, no väčšinu prečítaných textov tvorili poznámky do školy... Zasa som to totiž flákala celý rok, a tak som si na posledné dva školské týždne pripravila výzvu v podobe opravovania asi 5 predmetov. :D Chvalabohu, všetko som dala ako boss, a tak som znova jedinec s najlepším vysvedčkom v triede. A nie, nemám čisté. Na to sme príliš lenivý kolektív.), no to vôbec nezabránilo tomu, aby sa mi znova naskladala pekná kôpka kníh. Za jún mi pribudlo dokopy deväť kúskov. Čo je podstatne menej ako minulý mesiac, no na moje nekdajšie pomery je to stále celkom dosť. 


Dostali sa mi do rúk tri recenzné výtlačky, dva z vydavateľstva Slovart, no a jeden mám od samotnej autorky - aj s podpísanou záložkou! YAY! :) Na všetky tri som už publikovala recenziu, takže keď sa chcete dozvedieť, či sa čítanie Jazdcov času, Mary Dyerovej a Seduktora oplatí, preklikajte sa tu a tu a tu



Ďalej je tu pekná kôpka kníh, čo som si kúpila. Ako určite mnohí, ani ja som neodolala tým zľavám na bux.sk Do košíka mi bez nejakého dlhého premýšľania putovali knihy Nočný cirkus, Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad (WTF? Dlhší názov na sklade už nebol?!) a Ihrisko. Nočný cirkus som si túžila kúpiť odkedy som ho pred rokom a pol prečítala, takže je úplne logické, že za tú cenu som ho tam nemohla nechať. A zvyšné dve to boli len tak - aby som neplatila poštovné väčšie ako samotný tovar. No a tie ma zaujali, tak prečo nie... :D 

Taktiež mi prišiel balíček s Prázdnym miestom a Návratom z temnoty. S kúpou Prázdneho miesta som už dlho paktovala, takže keď sa vyskytla šanca, kniha bola moja. A Návrat z temnoty - to je v podstate tiež taká kniha do počtu, ale vlastne som na ňu zvedavá rok, odkedy som videla veľmi pozitívnu recenziu na nejakom zahraničnom blogu, tesne po tom, čo kniha vyšla v angličtine, tak prečo jej nedať šancu. 




Ako posledná mi prišla kniha od mojej najviac milovanej Kody Keplinger, konkrétne jej najnovší počin Midsummer´s nightmare. S knihou som si zasa užila pár pekných nočných hodín. Čítala som asi do tretej, kým som knihu nedočítala, čo je pri knihách od Kody u mňa úplne bežné. Po vysvedčko som si preto išla trocha unavená, ale koho to trápi, bola to Kody, inak to byť ani nemohlo. :D A čo sa týka toho, že Kody už nikdy nenapíše nič lepšie, ako jej debut, teda The Duff, nie je to pravda. Duff bolo proste Duff - prvá takáto kniha, od mladej autorky a bohovsky dobrá. Aj keď Shut Out bola trocha slabšia, Midsummer´s nightmare sa myslím, že môže kľudne rovnať autorkinmu debutu. Minimálne ja to tak vnímam, lebo knihu som si vážne zamilovala. 




7 komentárov:

  1. Návrat z temnoty by som si chcela prečítať

    Inak krásne kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, úplne super prírastky.:) Maru by som si chcela prečítať... A Kody je vážne skvelá, chcelo by to od nej niečo ďalšie.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja stále váham, či si kúpiť Seduktora, alebo nie. Stále mám pocit, že by ma to nebavilo. Naopak Mara Dyerová bola skvelá. Knihu som prečítala na dva šupy a neviem sa dočkať pokračovania! Nechcem to čítať po anglicky, lebo jednotku som si kúpila v slovenčine, tak na ňu pekne, ale veľmi netrpezlivo čakám :D
    A Midsummer´s nightmare je úžasná kniha. Aj spolu s DUFF patria medzi najlepšie, aké som v tomto žánri čítala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné. Prázdne miesto a Návrat z temnoty mám aj ja vyhliadnuté. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ha :D Ja som mal tiež 9 kúskov, Mirušiak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach! Závisť :) Nádherné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť