utorok 11. októbra 2011

Hexaamminnikelnatý katión alebo inak [Ni(NH3)6]2+

Isto si veľa z vás pri prečítaní názvu tohto článku pomyslelo WTF? (tí, ktorí vedeli hneď z fleku povedať vzorec, už po prečítaní prvej polovici názvu tohto príspevku, klobúk dole.)
Ešte predtým, ako si dovolím vás oboznámiť s pointou tohto článku, vás upozorňujem, že tam možno až takú pointu nenájdete, keďže ho píšem po dočítaní úplne brutálneho konca piatej časti Vampýrskej akademie, v prestávke, keď mi chémia už vážne dávala zabrať (čo je už čo povedať, lebo - priznám si to - som tak trošku fanatik do chémie, a všetkých prírodných vied všeobecne) - no ale 10 strán, je trošku dosť.

A čo mám takého na srdci, že si to musím vylievať tuna, kde si tento príspevok možno polovica z vás ani neprečíta? Asi viac menej nič... Len mi už trošku hrablo - prepáčte!


No nie, dobre. Predsa len má tento článok niečo spoločné s knihami. Aj keď môj život má každým dňom čím ďalej tým menej spoločného s knihami. Škola, škola, školičkáááá...

Viete aké je ťažké sa sústrediť na prvky p bloku, keď sa pozriem vedľa postele - rozčítaná knižka, pozriem na poličku - ďalších päť kníh, ktoré na mňa kričia: tu sme, tu sme! Pozriem na druhú poličku a Mor ho! s Marínou sa už nemôžu dočkať, kedy ma bude mučiť svojimi xyz "básňami", ktorým rozumiem asi ako rovniciam a nerovniciam obsahujúcich faktoriály. A to už radšej ani neotváram priečinok na počítači s názvom knihy. A ani nechcem pomyslieť na to, koľko kníh som si v sobotu objednala na gorile, ktoré prečítam možno do konca roka. Možno! :(

A to už ani nehovorím, že som chcela napísať recenziu na Skôr než zomriem, lebo tá knižka je takááá super. No a mám ja čas? Nemám!

Aj tento môj skromný, v podstate vám asi nič nehovoriaci blog zanedbávam.

Asi už budem tento "príspevok" končiť, pretože síra a jej alotropické modifikácia na mňa kričia veľkým červeným písmom!

Pozn.: fakt, fakt by som vám chcela dať každý deň nejaký ten mini príspevok, alebo aspoň každý druhý deň. Ale tak, smola.
 
Pre všetkých, ktorým v polke októbra začína prepínať, tak ako mne. :D

A ešte raz prepáčte za ďalší "bezpointný" článok.              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára