nedeľa 2. októbra 2011

Mesačná chvastačka - SEPTEMBER (4)

                                     
                                           Mesačná chvastačka je "akcia", ktorú usporadúva JUDIT.

Tento mesiac sa moja knižnica zväčšila len o dve knižky a to možno aj preto, že v kníhkupectve som naposledy bola v polke augusta. :( A už sa to začína aj prejavovať, lebo každý deň som nervóznejšia a nervóznejšia, že nemám čo čítať.  Našťastie, idem v utorok objednávať knihy, síce ešte poriadne neviem aké, ale proste knihy. :D Tak snáď to ešte nejaký ten týždeň, kým mi dôjdu, vydržím. :)

No a tento mesiac mi prišili dva balíčky z BookDepository, čo som šťastná prešťastná. Tým pádom som si zkompletizovala sériu The last survivors. Teda až na tú štvrtú časť, ktorá ma podľa všetkého vyjsť niekedy v jeseni budúceho roku.
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára