pondelok 19. marca 2012

My week (10)


Toto meme je z dielne Princeznej.
Ide o zhrnutie minulého týždňa a plánov na ten budúci.

Chcela som tento príspevok napísať dnes skôr, ale jednak som sa musela učiť matiku a jednak som si povedala, že dneska ten DOKONALÝ PÁR už prečítam. Chvalabohu som ho už konečne úspešne dočítala.
Rozmýšľam, či vás mojimi pocitmi zaplaviť v jednom samostatnom článku (že akože recenzia), alebo vás toho ušetriť a svoje sklamanie a celkovo zmiešané pocity vyjadriť v tomto príspevku. Rozhodnem sa neskôr, teraz idem na zhrnutie predošlého týždňa, veď o čom vlastne toto meme je... :D

Minulý týždeň som dočítala Torn. Ešte v utorok. Fakt som nechcela, ale nedalo sa inak. :D Rozumej: snažila som sa to natiahnuť ako to len šlo, lebo som mala pocit, že keď tú knihu dočítam, bude ma to fyzicky bolieť, ale jednoducho to nešlo čítať pomalšie. :D 
A hej, je to fakt skvelé. :D

A tak som bola v knižnici. (Mimochodom prvý diel Hry už je doma a čaká kedy naňho vyjde rada. :D) A tam mi teta povedala, že Anjelov noci mi už predĺžiť nemôže. A tak som prišla domov. Mala som náladu pustiť od prvotného plánu prečítať Dokonalý pár a Anjelov noci, a vymeniť to, keď už to nemôžem predĺžiť, ale dobré recenzie a proste všetko okolo toho ma nejako presvedčili, že Dokonalý pár pôjde skôr. 
A tak som týždeň zabila tou knihou. 
Práve v tejto chvíli som sa rozhodla, že napíšem recenziu. Lebo si zaslúžite vedieť prečo sa mi to nepáčilo a prečo som tomu aj napriek tomu dala 4*. (Čo sa ešte síce môže zmeniť, ale to nezvyknem robiť :D)

Takže veľmi knižne toho za uplynulý týždeň nemám čo povedať. Ani na blogu nepribudla žiadna recenzia, nemala na čo, keďže som sa štvala s tým Dokonalým párom, však...

Preto rovno prejdem k plánom na tento týždeň...

HUNGER GAMES!!!

Štvrtok! (Áno, až vo štvrtok... Ale to nevadí, hlavne, že vôbec... :D) 
Určite očakávajte všetky moje dojmy, pocity, atakďalej atakďalej  v nejakom článku. 

A presne v tomto znamení sa bude niesť celý môj týždeň. :D

A viete ešte v čom?
Že som ťava. Lebo nestíham čítať veci z knižnice  a ja spravím nasledovné:

Premiéra Hunger Games? Davaj ho re-reading Hunger games. (Len prvej časti. :D)
Plánujem si už konečne v blízkej dobe prečítať Million Suns? (keďže o tom v kuse rozpráva, a nie a nie sa k tomu dostať) Davaj ho re-reading Across the Universe.
A plus, samozrejme, Anjeli noci, lebo kedy ich budem čítať, keď ich musím v pondelok vrátiť. 

Takže práve v tejto chvíli čítam: Anjeli noci, Hry o život, Naprieč vesmírom.

Ak toto zvládnem, som super-žena-knižný-nerd. 

A to je fakt všetko čo plánujem na tento týždeň. Ešte by mi v blízkej dobe mal domov prísť Article 5, takže to vidím tak, že v momente, keď zaklope poštárka, kašlem na všetky moje re-readingy a dlho plánované first-readingy, a jednoducho sa na to vrhnem s pološialeným výrazom. :D

Takže zas a znova o týždeň. :)


1 komentár:

  1. Million Suns si určite prečítaj, je to dobré ;) ja som prekvapená že som odolala pokušenie dať si re-read Hier :D :D
    Dokonalý pár ťa sklamal? no idem kuk na recenziu
    A som zvedavá čo povieš na Article 5, ja som ešte nečítala, ale videla som aj dobré ajzlé recenzie tak som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť