pondelok 13. februára 2012

My week (6)


Toto meme je z dielne Princeznej.
Ide o zhrnutie minulého týždňa a plánov na ten budúci

Ďalší týždeň prešiel a ja som zavítala po dvoch týždňoch do školy. Síce som ešte nedobrala antibiotiká, takže by som mala čušať doma, ale už mi začínalo trošku preskakovať z nedostatku sociálneho kontaktu , tak som sa na to vykašľala, dala na seba tri vrstvy a ráno hor sa do školy (odmrzli mi prsty by the way). :D

Čo by som len k minulému týždňu napísala.... Začnem milo a pozitívne alebo si hneď vylejem zlosť, ktorá ma kvári už od utorka?

Okej, druhá možnosť.

Nikdy, nikto - NIKDY! - ma neprinúti ísť niečo posielať na poštu! Viete ako som sa naštvala?
V utorok či kedy som sa vyterigala na poštu, nech si vyzdvihnem ten môj poklad - Divergenciu , - pomedzi som do tašky hodila obálku s knihou, ktorú som išla poslať (áno, ešte len v utorok som sa dotrepala k odoslaniu výhry starej týždeň - hanba mi! Ale sorry, som na antibiotikách! :D). No a dojdem tam o dvanástej, ani živej duše, pri okienkach tri znudené ženské, postavím sa k okienku, dám jej lístoček, všetko v pohode. V momente, keď som od nej chcela niečo viac ako to, aby si odo mňa vzala peniaze, bol na scéne problém!

Neidem ďalej vypisovať, zasa sa naštvem, ale v momente keď povedala po 5-krát: No, ale slečna...
Som myslela, že niekomu ublížim.

Toľko k: Ja a pošta. :D

Veľmi nemám k minulému týždňu čo povedať, lebo som nerobila nič len ležala, čítala a každé štyri hodiny  brala antibiotiká...

A čo som teda prečítala?
Dočítala som Príbeh čarodejnice. Neviem sa dočkať pokračovania! Škoda, že vychádza až v lete. A ešte väčšia škoda - bohvie kedy bude preklad. Ale veď vydržíme. :D
Prečítala som - ako inak - Divergenciu (až dvakrát :D). Moje dojmy, pocity, ovácie... Všetko zhrnuté a sprístupnené TU. Stále nemôžem uveriť, že už som to prečítala. Keď si vezmem odkedy som si ju chcela prečítať, ako som sa na ňu tešila, etc. A zrazu už je prečítaná. Weird. :/ :D

No a konečne som sa dopracovala aj k Nočnému tieňu. Pred rokom som okolo tej knihy prešla v kníhkupectve asi desaťkrát, na gorile som ju mala v košíku asi stokrát, aj tak som si ju nikdy nekúpila.
Teraz ju už mám prečítanú, a rozhodne neľutujem, že som si počkala na knižnicu. Kniha bola dobrá (Team REN!!!), ale nie typu: TOTO musím mať doma!

Okrem toho v knižnici mali aj Anjelov noci a Prežila som svet, tak som zhrabla aj tie, a po prečítaní rozčítaného - Prekliatie vlkov - idem na to. Som zvedavá. Dosť.

No, a dopracovala som sa aj k Million Suns, ale to si nechcem rozčítavať. Šetrím si to na prázdniny. :D

Ako ste si už určite všimli (kto si nevšimol, mal by sa dať vyšetriť :D), dokopala som sa aj k zmene vzhľadu. Nič prevratné, ale aj tak. :)
A tak som skoro po trištvrť roku prešla z temnej fialovej, na svetlú tyrkysovú. Ešte som si stále nezvykla. :D By the way: Páči?
Pripomienky, reklamácia, pochvaly... Vpíšte do komentára. :)



Tento týždeň mám čo robiť, predsa len po dvoch týždňoch sa vrátiť naspäť do školy, to dá zabrať. Najhoršie je to s matikou... :D Samozrejme, že sme museli v deň, keď som ochorela prejsť na nový tematický celok! Nemám šajnu, čo som dnes na hodine písala do zošita. Ani najmenšiu! (Kto mi dá doučko? ) :D:D
Ostatné predmety sa ešte ako tak dajú. Našťastie. :)






A čo by som si chcela prečítať tento týždeň?
Prekliatie vlkov.

A stačí.
Myslím, že viac toho nestihnem. :D

Okrem toho ma tento týždeň čaká aj Ples, takže sa teším už teraz. Vidieť mojich spolužiakov v obleku, to je na nezaplatenie. :D
Preto budem cez víkend vyťažená trochu viac, takže ku knihám sa veľmi nedostanem. :)

Zasa o týždeň! :)

Och a ešte: pekného Valentína! :))




2 komentáre:

  1. Krásneho Valentína aj tebe ♥♥♥
    Prajem poriadne uzdravenie :)
    obrázok slovenskej pošty - si zabila :D :D :D :D
    nový vzhľad máš krásny :)
    A Million suns sú dobré ale nie až tak dobré ako AtU podľa mňa, ja som to včera dočítala :) jo a knižnice 4ever!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :)
      Hej, viacerí vravia, že to nie je také dobé ako AtU, tak som zvedavá. :D Sa teším na tvoju recenziu. :)

      Odstrániť