štvrtok 16. februára 2012

Video-hudobná vsuvka

Keďže svoju hudobnú časť blogu v poslednej (dosť dlhej) dobe zanedbávam, rozhodla som sa to tu dneska zahltiť videami.

To, že som bola/stále som namotaná na Majka Spirita, to ste si už mohli všimnúť. No a MTV zverejnilo už na Valentína video k jeho songu Ja a ty. (By the way - strašne super pesnička. :) ) Video sa na Youtube dostalo buď dnes alebo včera (veľmi to nesledujem :D). Každopádne dnes by mala byť jeho oficiálna premiéra na Slovensku (teda, aspoň myslím).
Takže v celej svojej kráse, dámy a páni, Majk Spirit.



Podľa mňa je video úplne super. Brutálne sa mi páči to pozadie, a proste celé je to dosť vtipné. Tak úsmevne vtipné. Odo mňa veľký lajk. :)

Okrem Majka Spirita sa už začiatok týždňa objavilo aj video od Taylor Swift. Áno, hovorím o videoklipu k pesničke zo soundtracku našich očakávaných Hunger games. 


Celkom vystihnutá atmosféra k pesničke. Hmla, zamračená obloha, opadané stromy... Hm... :)) 

A už keď som sa tak s videami rozbehla, musím sa s vami podeliť o síce už staršiu pesničku, ale v poslednej dobe som na ňu strašne namotaná, lebo je úplne návyková. :D


Pokiaľ vám pesnička pripadá povedomá, myslím, že ste ju mohli počuť vo Vampire Diaries, ale nepoviem vám už, v ktorej časti. :D

Reklama na Orange. Že je tam super pesnička? No, mne sa tá reklama, aj tá hudba v pozadí brutálne páči, tak som zabrowsovala (na počudovanie mi to vzalo 2 sekundy), a našla originálnu pesničku. Tradá:



No a nakoniec..



Nie sú úžasní? Slávika som nezvykla pozerať, ale toho roku si to nenechám ujsť. Oni dvaja proste nemajú chybu! ♥ 

Toľko moja video - hudobná vsuvka. 
Čus. :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára