pondelok 20. februára 2012

My week (7)


Toto meme je z dielne Princeznej.
Ide o zhrnutie minulého týždňa a plánov na ten budúci


Viete čo je lepšie ako vidieť vašich spolužiakov v obleku? Vidieť vašich učiteľov/učiteľky v plesovom, ako trsajú na nikdy nehynúce hity 80-tych rokov. :D By the way, ten ples som ešte stále nedospala.
A po dlhom uvážovaní, či so svojím vyškereným ksichtom vyjdem na verejnosť, som sa rozhodla, že je mi to fuk, veď sranda musí byť, takže tradá:
                                 

zľava: Sandra, Vladka, Lukáš, holka s vystretými rukami alias Baša, vyškerená s krátkymi vlasmi - ja, a Peťa
Ples už nechávam plesom a urýchlene idem zabúdať na to, čo za ohavnú fotku som tu zavesila. :D Mimochodom na všetkých fotkách, na ktorých som, sa škerím asi nejako tak ako na tejto. Nemám ani jednu normálnu. Čistá katastrofa.




Takže knižný svet, minulý týždeň a ja.

Asi prvýkrát sa mi stalo, že som prečítala presne to čo som si vytýčila prečítať. A síce, len Prekliatie vlkov. (Stále som tím Ren, odstrániť Shaya!) :D Na viac nebol čas.

Minulý týždeň mi pani suseda konečne zaklopala na dvere, a podala mi do rúk dve biele obálky. To je taký super, keď vám prídu knihy! Ja som sa z toho tak tešila, jedno šťastie, že ma nikto nevidel. :D

Momentálne čítam Saving June. Bude aj recenzia, teda, chcela by som. No, posnažím sa. :) Zatiaľ som len na nejakej 50 strane a jediné čo mi vadí je taká na prvý pohľad plytkosť, vzhľadom k téme. Ale ešte sa môže všetko zmeniť, čo si osobne myslím, že sa aj zmením, takže ešte nič nehovorím. Mimochodom ten cover vyzerá úplne úžasne!

Minulý týždeň zbehol brutálne rýchlo. Všetko okolo mňa sa točilo okolo plesu, a ešte jednej dosť zlej veci, ale veď aj také musia byť, takže som asi dianie okolo seba veľmi nevnímala, teda vám tu veľmi nemám čo napísať. Pokiaľ nechcete čítať moje výlevy nad nespravodlivosťou, krutosťou, ... tohoto sveta. Čo nechcete, takže to tu ani písať neidem.

Takže prejdem k mojim úžasným plánom na tento týždeň.
Dočítať Saving June. A chcela by som začať čítať knižky z knižnice, konkrétne Prežila som svet a Anjeli noci od Mirky Varáčkovej. No, či sa k tomu dostanem, to je vo hviezdach. Každopádne na Prežila som svet by som chcela aj nejaké to slovko napísať, ale to je ešte ďaleko ďaleko.

A predsavzatie na tento týždeň: držať sa čo najďalej od kníhkupectva. Keďže v posledných/súčasných/nasledujúcich dňoch vyšlo/vychádza/vyjde Dokonalý pár a Šakredí, zaútočiť na Panta Rhei by sa neskončilo bez kúpenia niečoho, čo si už tento mesiac nemôžem dovoliť. Už teraz mám za február na konte 4 knihy, nemôžem to až tak preháňať! Ale keď si predstavím tú 20 eurovú poukážku, ktorá zostáva stále nevyužitá a schovaná medzi knihami...
Fakt mi neostáva nič iné len sa držať od kníhkupectva čo najďalej. NAJĎALEJ! Už teraz nestíham čítať to čo mám, a kúpiť si niečo nové??? :D:D:D Neprichádza do úvahy.

Bude to chcieť silnú vôľu.

A to najlepšie... Budúci týždeň tu sú prázdniny! Konečnééé! Aj keď som pred dvoma týždňami bola na marodke, voľna nie je nikdy dosť. To bude toľko prečítaných kníh! Na to sa strašne teším. A dúfam, že sa konečne vytrepem niekde na svah, lebo tento rok to je bieda.

Zbohom o týždeň! :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára