streda 14. decembra 2011

O Magickom dátume - 14.12. a mojej potrebe obdarúvavať

Ja viem, ja viem... Bosorky sú o deň skôr. No pre mňa má dátum 14.12. od dnes veľký význam.

Takže dnes, 14.12.2011 mi dávajú dole železnú obludu zo zubov. Po dvoch rokoch. Posledné dva dni nerozprávam o ničom inom. Pomaly som začala odpočítavať hodiny, ale až do takého štádia som to našťastie nedohnala. Vôbec mi nevadí, že mi na zuby pritrepú železnú obludu číslo 2 (vyberateľný strojček), podstatné je, že sa toho zbavím. Takže práve v tejto chvíli je 7:19, ja idem o polhodinu do zúbarky, a keď sa vrátim, pri všetkom šťastí ti už na zuboch mať NEBUDEM! A možno mi za stojčekom bude aj trochu smutno, ale som si istá, že ten smútok ma rýchlo prejde. Niežeby bol strojček zlá vec, mne moje krivé zuby porovnal úplne zázračne, ale aj tak, už som rada, že sa ho zbavím.

Presne o dva roky, teda 14.12.2013 sa bude konať moja stužková. Heh, o dva roky... Viete ako staro si pripadám, keď môj brat sa práve učí písmenko S? Celkom mu aj závidím, To S, nie to, čo všetko ho ešte čaká, čo mám už našťastie za sebou . :D

No, teraz už odbočím od magického dátumu. Celý december mám takú čudnú obdarúvaciu potrebu. A aj keby som veľmi chcela, neviem sa jej zbaviť. Bude to asi tým, že mám viac-menej celý december strašne dobrú náladu. Predsa len, Vianoce, môj strojček, otec mi oznámi, že mi kúpi KINDLE, pravdepodobne dostanem aspoň polku tých kníh, čo som chcela.... No a nemaj dobrú náladu.

Tááákže, zrejme po Novom roku, niekedy v Januári/Februári by som chcela spraviť GIVEAWAY. Ale..
Nemám ešte šajnu ako, takže ja si nad tým cez prázdniny polámem hlavičku, a určite vám dám včas vedieť. Najlepšie by pre mňa bolo niečo typu, 10e na gorilu, atď., no ale ako som už spomínala, celá tá Giveaway je ešte len také zrniečko v mojej hlave. Aj, keď, keby som ju robila teraz mám pre to aj super názov: Mirke dávajú dole strojček Giveaway. :D:D:D:D
Čiže ja to ešte všetko premyslím, a mooožno, možno, uvidím akú budem mať neskôr náladu, bude giveaway. Teda, ona raz určite bude... Po novom roku. :)

Takže čo som vlastne chcela povedať, tým, že vám tu hovorím niečo, čo ešte nemám ani premyslené? Že nad niečím takým uvažujem, takže buďte dobrý čitatelia, sem-tam mi hoďte komentár, a na oplátku vás poteším ja. :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára