sobota 31. decembra 2011

Rok 2011

Ja a rok 2011:
  • založila som blog 
  • začala som čítať oveľa oveľa viac (rozumej, ženiem to už do extrémov, lebo aj predtým som čítala ako crazy jedinec...)
  •  nesplnila som predsavzatie, ktoré som si na začiatku roka dala - moje spisovateľské skilly sú už dva roky nepoužité :( 
  • prečítala som o 15 kníh viac, ako som plánovala... Namiesto 50 som dala 65 - a to sú len tie, ktoré mi goodreads našiel, niektoré Evitovky v databáze nemá, takže som toho prečítala ešte viac :D
  • do mojej knižnice pribudlo kvantum kníh, na ktoré som minula majland, ale v roku 2012 to vyzerá byť ešte horšie... :D
  • začala som čítať po ANGLICKY! Jou jou jupi jupi jéééé! :D:D (Moja smrť)



Knižné TOPky za rok 2011
  • Hunger games (séria)
  • Les kostí (séria)
  • Vampire Academy (séria)
  • The Last Survivors (séria)
  • Mariotovi dediči (séria)
  • Ak zostanem
  • Ty proti mne
  • Forbidden
  • Anna and the French Kiss
  • Across the Universe
Keď sa v tomto poslednom dni roka pozriem spätne na všetko čo som prečítala, mám chuť sa tak šialene zasmiať. Lebo tohto roku sa mi katastrofálne, zlé, hrozné, otrasné a iné podobné knihy vcelku vyhýbali (Upírske denníky nerátam.) Objavila som kopu skvelých kníh, ktoré by bol hriech si neprečítať, a kopu menej dobrých, ale stále pekných kníh.
Najprv som chcela spraviť aj niečo ako takú TOP 3, ale asi je pre mňa nemožné vybrať len 3 knihy, všetky knihy, ktoré si ma získali v roku 2011 až tak, že... Sú vyššie vymenované. :) Ak chcete ešte detailnejšíe, TU.



Predsavzatia na rok 2012
  • čítať ešte viac
  • písať viac na blog
  • zlepšiť sa v písaní recenzíí
  • prečítať si knihy, po ktorých už dlho poškuľujem
  • a toto je skôr zbožné a zatiaľ nesplnené prianie, získať od nejakého vydavateľstva recenzné výtisky... Zatiaľ som optimista, ale zasa nie vždy platí, že keď niekto povie, že si ťa značí, a že sa ti ozve, tak to aj spraví... Ale ja nádej nestrácam. :D
  • spraviť Giveaway (kruci, už nad tým mesiac rozmýšľam, ale nejaký mám z toho strach... :/ Dôvod neznámy. Ale ja to prekonám. A toto predsavzatie splním. :))
  • vydupať si novú poličku, najlepšie tú IKEA – ckú, čo tie knihy visia na stene... Love it. :)
  • a toto chcem fakt splniť: keď sa v roku 2012 moje nohy znovu ocitnú na pôde Dublinu, neutekať hneď do Chapters, ani do Eason-u, ani do nijakého iného kníhkupectva, proste to vydržať (ha-ha, už sa vidím... :D:D:D)
Knihy roku 2012, ktorých sa neviem dočkať (vydané v slovenčine, angličtine, češtine)
  • Envy (Luxe #3) (CZ)
  • Nástroje smrti (SK)
  • The Million Suns (Across the universe #2) (EN)
  • Ticho (Zavrhnutý #3) (SK)
  • Wither (SK)
  • Divergencia (SK)
  • Škaredí (SK)
Atakďalej, to by bol dlhý zoznam. :D



Na rok 2012 sa stráááášne teším. Dôvody? Mara Dryer na Slovensku, 4. diel Last Survivors, neskutočné knihy sa u nás budú prekladsť, koniec sveta a tak... :D 

Aby som to nenechala len v tej knižnej rovine, musím spomenúť pár vecí, čo sa týka vzťahu ja a hudba. 
Rok 2011 sa u mňa už naveky bude spájať s (tým že som dostala občiansky :D)  koncertom DAVIDA GUETTU, ktorý som mala to šťastie navštíviť. Ten človek s úžasne namakanými rukami a bombovou hudbou na konci svojho koncertu povedal vetu: I´ll see u next year. 
Dúfam, že to splní, a ja sa budem môcť ísť na jeho koncert vytrsať aj v roku 2012. Inak... Bola to MEGA párty! :))
 
Predpokladám, že toto je môj posledný príspevok tohto roku, takže vám želám Šťastný Nový Rok, veľmi to neprežente s alkoholom, bacha na petardy, oslávte dobre, a hlavne... 
Hlavne začnite rok 2012 s nejakou vynikajúcou knihou, lebo viete ako sa hovorí, Ako na nový rok, tak po celý rok. (A ma tak napadá, čo bola prvá kniha, ktorú som prečítala v roku 2011? Škoda, že si to nepamätám, ale podľa toho, k akým knihám som sa dopracovala po zvyšok roka, to bolo asi niečo fakt dobré. :))



Užite si Silvestra, a porobte hlúposti, za pár hodín to aj tak bude patriť do kapitoly rok 2011, teda sa s tým nebudete musieť štvať. :)
Šťastný Nový Rok! :))



4 komentáre:

  1. Pekný rok máš za sebou :) Aj ja ti prajem všetko len to naj naj do Nového roka, hlavne veľa dobrých knižiek a nech je ten nový rok lepší ako ten starý :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa toho, čo si na nás pripravili naše kníhkupectvá, tých dobrých kníh bude požehnane. :) :D
    Ďakovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je pekný zoznam predsavzatí :)
    Ja si ich tiež väčšinou dávam veľa, ale vždy mám problém splniť čo len jedno :)
    Takže držím ti palce, nech sa to aspoň tebe podarí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si ich väčšinou len poviem, a potom o dva týždne už ani neviem čo to bolo, ale takto tuná pekne zaarchivované... Budem si to odfajkávať - tie splnené. Uvidíme čo z toho nadobudne aj reálnu podobu. :D:D

    OdpovedaťOdstrániť