streda 29. mája 2013

DUBLIN 2013

Už dlho predlho som nepísala nijaký malý update, takže dnes (keď sa mi netreba ešte nič učiť) prišiel čas to zmeniť.
Posledné dva týždne boli prudko pohoďácke, keďže u nás v škole sa trápili maturanti a budúci nádejní gymnazisti, ktorí si k nám prišli napísať prijímačky. My, zvyšní šťastlivci, sme mali veget, aby si nás mohli učitelia vychutnať v nasledujúcich týždňoch (na ktoré sa už pomaly, ale isto pripravujem. Mám čo robiť, ak chcem vysvedčko k svojej spokojnosti :D)

Ja a moja máti "v mori"
Pohoďácke obdobie v škole sme s mamkou veľmi kvalitne využili. Po x rokoch hovorenia o tom, že by chcela ísť do Írska, sa konečne odhodlala, a tak som minulý týždeň strávila v Dubline. Oproti mojej poslednej návšteve, som tentokrát dostala kvalitný city sightseeing, čo sa ale prejavilo na tom, že som stihla tretinu z tých obchodov, čo som stihnúť chcela. Ale nevadí, kúpila som si skoro všetko čo som plánovala. Teda, až na knihy. Ako správny knihomoľ, ktorému o chvíľu spadne polica na hlavu, som si napísala stredne dlhý zoznam kníh, ktoré by som zo sebou rada dovliekla naspäť. Z pôvodných ôsmich som skončila so šiestimi. Z toho len dve som si kúpila tam, a to ani neboli na tom doma napísanom zozname. Zvyšné ku mne poputovali od sesterky, ktorá ich našla. (Tí Íri šialení, oni len tak v robote nechajú knihu v koši... I don´t get it. Takže ona mi ich postupne zbierala, a teraz našli domov u mňa. :D)
Zažila som si aj kvalitné írske počasie, keďže pred dvoma rokmi mi tam v kuse svietilo slniečko, teraz som si to vychutnala do poslednej studenej kvapky dažďa. Ale aj napriek tomu by som tam najradšej zostala.  Taktiež som videla dvoch pekných írov, čo je presne o dvoch viac ako som čakala. :D
A z čoho sa teším najviac - pri mojej druhej návšteve cliffov som aj niečo videla! Rozumej - pred dvoma rokmi som mala krásnu mliečno bielu hmlu, čiže som videla tak akurát svoje topánky... No teraz to bolo o inom! Skákala som tam ako koza, z čoho mamka chytala hysterické záchvaty, ale to nevadí, podstatné je, že som to konečne videla. A bolo tam nádherne!

Cestu do Írska, ktorú som absolvovala bez knihy v taške, len s kindlom, som využila na prečítanie ďalšej knihy z Knižnej výzvy 2013. Som na 90%, a tá šťastná, na ktorú som si konečne našla čas je Mesto Kostí. Úprimne - Jace je úžasný (asi ho milujem), ale zvyšok... Je to fakt dobrá kniha, ale akosi sa stalo, že ma nenadchla rovnako strašne ako zvyšok populácie. Nevadí, veď ešte nejakých desať percent, uvidím čo sa z toho vykľuje. :D

No a po celkom dlhom období, že som nevedela čo čítať, lebo poriadne nebolo čo, sa mi to teraz všetko zasa nakopilo, čo je zlé... Stalo sa to v tú najhoršiu možnú chvíľu. Čo v preklade znamená, že v najbližších týždňoch pribudne pár recenzií.

Taktiež som si obnovila závislosť, keďže mi začali chodiť Borgiovci, ale čo je ešte horšie, vypestovala som si novú.... No ale odolajte tomu seriálu, keď tam hrajú ľudia typu: Jonathan Rhys Meyers & Henry Cavill (♥)... Hovorím o Tudorovcoch, ktorých skutočne pozerám kvôli príbehu a nie kvôli dvom vyššie spomenutým. (Minimálne sa o tom snažím presvedčiť samu seba. :D)

A to je v podstate asi všetko čo som dneska chcela... Aha, hej. S hrôzou v očiach sa musím pochváliť - včera som bola hodená do vody menom AUTOŠKOLA. Mám za sebou prvú hodinu, takže veľa dojmov ešte nemám. Ale mám tak neskutočne akčnú inštruktorku, že už teraz vidím, že to bude ešte veľmi vtipné... Len neviem či sa aj budem smiať. :D 

Čo sa blogu týka - v blízkej dobe čakajte niečo. Niečo, čo by sa vám mohlo páčiť. :D :) A ja teraz už idem doraziť to Mesto kostí, nech si konečne prestanem pripadať ako exot, ktorý to nemá prečítané. :D 

4 komentáre:

  1. Město kostí - já uvažuju, zda si to koupit a nebo ne :DD Fakt nevíííím! No počkám si na Tvou recenzi a nějak se rozhodnu, snad :P :D
    Na Tudorovce se nekoukám, ale jednou to napravím! To historické období mě zajímá a myslím, že by to mohl být skvělý seriál :))
    Do Irska bych jela hned!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzia nebude, ale taký zhrňovací článok na konci mesiaca hej. A môj názor - neoplatí sa to kupovať. Keď máš možnosť si to niekde prečítať, tak to neuškodí, ale ja by som za to teraz nevyhadzovala peniaze, a už vôbec nie, keď je všade naokolo kopa oveľa kvalitnejších knižiek. :)
      ...JE to skvelý seriál! Jediný nedostatok je ten, že musím dobiehať 4 série (teraz už len tri), a na to teraz nemám čas, ale inak je to bohovské! :D

      Odstrániť
  2. Tiež som si užila trápenie maturantov, ale už to skončilo.://
    Aaaaah, do Írska by som sa určite rada pozrela.:)
    Vyhadzujú knihy?:O Omg, nechápačka.:D
    Jace. ♥ No, ja popravde neviem, či mi niečo iné bolo treba...:DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nastáva trápenie naše. :D Írsko je nádherné, íri sú strašní. (nie všetci, ale tá reprezentatívna vzorka je... :D) No a u nich to asi tak funguje, že si kúpia knihu za 1,50e vo výpredaji, prečítajú ju a potom v robote hodia do koša...
      A Jace... On je tam taký prvok na oklamanie. :D

      Odstrániť