štvrtok 1. augusta 2013

Mesačná Chvastačka - JÚL (18)

Meme z dielne Judit. 


Ja počas školského roka: bože, už nech tu sú prázdniny, veľmi sa mi to tu všetko kopí, chcem čítať! Ja teraz, po prvom mesiaci prázdnin: fajn, nejaké resty som dohnala, ale preboha prečo sa to stále kopí?! :O 

Toť k mojej situácii. Veľa kníh, čo čakalo na prečítanie, sa tento mesiac presunulo do priečinka prečítaných, no nejaké neprečítané zostali a, samozrejme, nové pribudli. Niektoré sa medzi prečítané zaradili úspešnejšie, niektoré menej úspešne. A čože si to tento mesiac našlo domov u mňa v izbe? Dokopy 8 kúskov (čakala som 11, ale ešte neprišli, mršky malé). 

Začiatkom mesiaca (a vlastne aj teraz) to bolo v Panta Rhei samá zľava a akcia, čo som síce aj využila, ale predstavovala som si to kúsoček inak. Smola, všetky zlacnené knihy, o ktoré by som aj mala záujem, už doma mám, takže na prd taká akcia. Ale jedna predsa len pribudla. A je to kniha celkom nečakaná. Ale wi-fi v Panta Rhei ma pripojilo, a keď som si na rýchlovku tú knihu očekovala, tak mala dosť pozitívne ohlasy, takže za 5 a niečo eur... (50% zľava! No nekúp to! :D) Nemala som dušu ju tam nechať. Síce je akože "poškodená" a na boku daná dokopy lepiacou páskou, ale c´mon! Nebudem malicherná. Je to kniha Hlas nože od Patricka Nessa, a táto patrí do kategórie: chvíľku si na tej poličke neprečítaná ešte potrónim. Ale vyzerá to zaujímavo a o autorovi som už čo to počula, takže som zvedavá. 

Vyhrať som nevyhrala nič (aké prekvapivé :D), no za to som mala šťastie na tri recenzáky. Recenzie na všetky tri už úspešne visia na blogu. Takže koho zaujímajú moje bláboly o druhom pokračovaní Jazdcoch času - Dni predátorov, ráčte sa prekliknúť sem. Okrem Slovartu mi tento mesiac prišli aj knihy z vydavateľstva Fortuna Libri, a to Chlapec Nikto a Drvič. Recenzie tu a tu. Chlapec Nikto ma úplne nadchol a kniha sa mi veľmi páčila (a už teraz sa teším na re-reading, ktorý sa uskutoční niekedy, možno raz, v budúcnosti). Drvič zanechal trošku slabší dojem, no aj tak je to veľmi pekná kniha. 

Taktiež mi prišla, na moje veľké preveľké prekvapenie, kniha z BookDepository. Jedná sa o Lola and the boy next door, pri ktorej mi po otvorení obálky doplo, že som si kedysi začiatkom minulého roku predobjednávala paperback. Ehm, MAL MAŤ INÚ OBÁLKU! Teraz si už spomínam, že som vtedy knihu nekupovala vo vtedy dostupnej verzii, že si počkám na toto, nech mi to ladí na poličke s Annou. A ono na mňa vyskočilo toto oranžové čudo! No nič, čo už. 

No a nakoniec som ešte využila zľavu kníhkupectva ABCknihy.sk, tam bolo nejakých 10% do konca júla či tak nejako, a kúpila som si Virózu (Reichsovej knihy žeriem, takže dávam šancu jej YA počinu), Krásnych a Putovanie večnou nocou. Sranda je, že obe knihy som si, po prečítaní prvých častí z ich série, nechcela kupovať, lebo ma AŽ TAK nenadchli. No, v júli prebehol rýchly re-reading oboch kníh a bolo rozhodnuté. Krásni sú už za mnou. A páčili sa mi asi kúsoček viac ako Škaredí. Škoda, že Slovart túto sériu stopol, celkom by ma ten zvyšok zaujímal. No nič, nájdem si alternatívy v inom jazyku. (Štve ma len to, že iný jazyk nebude mať taký úplne cute, roztomilý, strašne ňuňu formát a celkové prevedenie. Škoda. :/) Putovanie som dorazila dnes v noci a dúfam, že Ikar túto sériu dotiahne do úspešného konca, lebo kebyže mi stopnú aj toto, tak ma to už naštve! :D

No a to by bolo na tento mesiac všetko. Budúci to tiež vyzerá celkom zaujímavo - dosť dobrých vecí vychádza - a ja ešte musím využiť prázdninové voľno, lebo sa to už kráti. V najbližších dňoch si u mňa nájdu miesto aj skriptá ľudovo nazývané testovnice na lekársku fakultu. Majú tri časti a už vidím tú gradáciu každou otočenou stranou. Gradáciu ich a mojich nervov. :D No a potom to už bude každým dňom horšie a horšie, a táto hororová trilógia s časťami biológia, chémia, fyzika si uhryzne asi väčšinu môjho času. Recenziu na tie tri kúsky potom budete môcť očakávať v júni 2014 - ak blog dovtedy prežije a zvládne moju prípravu na výšku. A či to bude za 5 alebo 1 hviezdičku, nuž, to bude závisieť od toho či sa niekde budúci rok dostanem alebo nie. :D Bojím, bojím! :O 

Ale to som už veľmi odbočila. :D Čo za kúsky pribudli tento mesiac vám?

2 komentáre:

  1. Krásne knihy

    Wow, to musíš byť veľmi dobrá z týchto predmetov :) U mňa sú kameňom úrazu :D

    Prajem veľa šťastia pri testoch :)

    Ja som si kúila Matkina a Záblesk, Záhrobie boli v zľave, tak som to musela hneď kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha, veľmi dobrá... Problém s nimi nemám, nejako sa ich ani extra neučím a zatiaľ som to vždy bez námahy povykrývala. Ale to ešte nič nemusí znamenať. :D Všetko sa toho roku ukáže. :D A ďakujem. :)

      Odstrániť