sobota 2. júla 2011

Ako som si zabila jeden mesiac prázdnin...

No, zabila...
To sú asi silné slová, no minimálne som prišla o skvelý DOBRÝ FESTIVAL, ktorý sa každoročne koná v Prešove na kúpalisku Delňa.

Doteraz bola moja účasť pravidelná, no tohto roku som si vymyslela, že idem k sesternici do ÍRSKA. A tak teraz sedím u nej, aby som zajtra mohla ísť pekne krásne na lietadlo (mimochodom, ešte v živote som neletela...).
Ách... Dobrý festival. Škoda. Fakt je to tam super, ak máte možnosť, tak šup do Prešova. :D

Už keď som sa naladila takto na festivalovú nôtu, tento víkend je v Prešove ešte jedna akcia, nejaký drift či čo. Proste rýchle autá, a dievčatá, ktoré si nevážia vlastné zdravie na každom kroku. Pri tejto príležitosti u nás na námestí vystúpila kapela Heľenine oči, čo som si rozhodne nemohla nechať ujsť. A tak som celý koncert stepovala na kraji, až na poslednú pesničku sme si s kamoškami povedali, že ideme dopredu. Osudová chyba...

Mám dieru na rifliach, a rozbité koleno... Krásny začiatok prázdnin. :)

A čo vy, chystáte sa na nejaký festival v lete?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára