štvrtok 28. júla 2011

Letní dumání (4)

No, ale aspoň v skratke. Je to meme, kde vyjarujete svoj názor k nejakej téme. Zoznam tém, a všetko potrebné, čo by ste potrebovali vedieť, nájdete TU.

Upozorňujem vás, že tieto príspevky budú len a len moje názory, takže akýkoľvek nesúhlas, pohoršenie a podobne si buď nechajte pre seba, alebo mi to dajte vedieť nejakým SLUŠNÝM spôsobom.

                                     Moderní upíri a vlkolaci



Uhrančivý pohľad, krásne, vzrušujúce, sexi a pritom tak nebezpečné oči. Pekný, rovný a bezchybný nos. Tak plné, krásne vykrojené pery. O vypracovanej hrudi, ako keby ju vytesal nejaký rímsky sochár, nehovoriac.

No a nezamilujte sa! 



Bolo by nesprávne označiť Stephenie Meyerovú z toho, že zaviedla tento, sexy a vzrušujúci vzhľad upírov, a v konečnom dôsledku aj vlkolakov. Ešte predtým s tým prišla L. J. Smith a jej nebezpečný bratia Salvatorovci.

Ja osobne som pred troma rokmi bola pekne roztopená z Edwarda, a priznám sa, že aj potom čo môj prvotný ošiaľ opadol a moje kamošky sa doňho ešte len dostali, prežívala som to úplne naplno s nimi. (Som to ja ale dobrá kamšoka.)

Je celkom sranda, ako dokázala jedna žena spraviť z prenasledovaných a nenávidených tvorov noci, atraktívne objekty, po ktorých šaleli davy. To tá kombinácia zakázanej lásky, nebezpečenstva, ochranárskych sklonov, no a samozrejme vypracované telo a tvár modela mužskej časti páru...

No, ale aby som nechala Stephenie Meyerovú a jej sto rokov neuspokojeného Edwarda na pokoji, je tu ešte jedna žena, ktorá spravila z upírov sexuálne mašiny. Charlaine Harrisová a jej séria True Blood. K seriálu sa myslím netreba vyjadorvať, no a knihy... Rozhodne som čakala niečo iné.

Neviem či ste počuli o knihe Nech vojde ten pravý od Johna Ajvide Linvqvuista. Tam sa síce upíri objavili len okrajovo, aj keď paradoxne zasahovali do celého príbehu, no pointou je, že to boli tí taký "starý, dobrý" krvilačný upíri, nie chlapci čo sa na slnku trbliecu. Mimochodom, ak máte radi kriminálky, skutočne tú knihu odporúčam.

No a aby som nekecala celý čas len o upíoch, prejdime na tému vlkolaci. (btw, všímate tie tehličky? :D) Pod pojmom vlkolak sa v poslednej obe každému objaví sladký, milý, dobrý Jacob Black, s fakt dobrou postavou. Nemám rada Taylora Lautnera, ale to, že je fakt namakaný mu proste nemôžem uprieť.

 Vlkolaci.
Vo svete Stephenie Meyerovej sú to zlatí, milí, huňatí a ochranársky havovia.
Vlkolaci.
Všade inde monštrá, ktoré sa menia pri splne a jedia ľudské mäso.

Čo však majú spoločné tieto tvory? Okrem toho, že sú úplne rozdielne? No predsa ich popularitu v posledných rokoch. Ja ako odchovanec Twilightu si vždy rada prečítam niečo na túto nôtu, aj keď kvalitných kúskov veľa nie je. Ako vrcholne nekvalitný beriem napríklad Školu noci.

Všetkými desiatimi beriem, že v poslednej dobe je proste upírov a vlkolakov VEĽA. Aj keď to už povaľuje a nahradzujú ich anjeli.  A strašne rada by som vedela, čo by si pomyslel  tak napríklad Stokerov Dracula keby stretol takého Edwarda. :D A teraz moje malé tajomstvo: nečítala som Draculu. Čo ma začína fakt štvať, ale najprv som bola malá, tak sa mi nechcelo, no a teraz nie je čas. Ale raz RAZ si ho určite prečítam. :D

Inak sa ospravedlňujem za tie obrázky, ale proste Twilight sa mi k tomuto článku tak hodí, že koniec... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára