streda 27. júla 2011

A som v prdeli, alias: Prúser menom Vampire Academy

6 hodín.
Doba, za ktorú som túto fakt skvelú knihu prečítala. Včera v noci.

Prečo som to nespravila skôr? To si dneska vravím celý deň. Totiž, na tú knihu som prvýkrát narazila v Pevnosti niekedy pred troma rokmi, lenže to som bola čerstvo po dočítaní Twilightu. A čítala som Školu noci, s niečím novým sa mi nechcelo začínať... S upírmi tobôž. Hlúpa, hlúpa, hlúpa! :D

Som blázon. Okrem iného aj do námetu, prostredia... Okej, kecám. Strašne kecám. Som blázon, to je fakt, ale určite do niečoho (niekoho?) iného. (Áno, ďalšia nebezpečne úžasná mužská rola na obzore.)

Fajn, čo so vlastne chcela týmto príspevkom povedať?
Že som úplne, ale fakt totálne v P-R-D-E-L-I!!!
Keďže som si knihu - áno, bez okolkov to priznávam, nechcela som si kúpiť náhdou niečo čo sa mi nebude páčiť, - stiahla, a moja knihy milujúca dušička by nezvládne NEMAŤ toto v knižnici, druhý diel si plánujem kúpiť, keď sa vrátim na slovensko, čo je len tak mimochodom v piatok!  (A okrem toho, by som si samozrejme musela kúpiť aj prvý diel, už keď, tak celú sériu predsa!)
Ách, už len dva dni. :D

No, lenže či mne sa to bude chcieť kupovať po jednom, s iba vratkou nádejou, že mi to niekto zasponzoruje. Zaseknúť sa niekde uprostred, a nevedieť, čo bude v ďalších kníhách, no... To by som nezvládla.
Takže mi len ostáva dúfať, že mi nejaký milý príslušník z radov mojich príbuzných bude ochotný dať 55eur na celú sériu. (Som ja normálna?? 55 eur za knihy?! :O )
No, tak si to prinajoršom popýtam na Vianoce.
Ha! Vianoce?!!! To je polroka!!! :O Nie som taká silná... :D
Našťastie, sa blíži radostná udalosť mojich krásnych 15 narodenín! (také pekné číslo :D), a keby že... Trošku pohučím do ľudí okolo mňa... No, teoreticky. :D

Naposledy som sa takto fetnuto, s okamžitou potrebou mať doma všetky knihy zo série, cítila v marci. A stalo sa to s Hunger Games.

No nič, končím tento ničím vás neobohacujúci príspevok.
DRŽTE MI PALCE!!! Niekoho jednoducho musím ukecať, inak sa proste zbláznim, - ak som sa už nezbláznila, lebo tento príspevok fakt vyznieva podivhôdne.
Takže ešte raz... Myslite na mňa, keď budem behať od babky k babke, a zháňať finančnú podporu na drogu. :D:D

2 komentáre:

  1. Vampýrskou akademii miluju. Přečetla jsem ty knížky snad pětkrát a ještě mě to neomrzelo :)
    Jinak máš moc hezký blog.
    Jestli budeš chtít, tak koukni na můj
    http://books-of-my-life.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám prečítané len prvé dve knihy, ale aj k zvyšku sa raz určite dostanem. :D
    Ďakujem, na ten tvoj určite zavítam. :)

    OdpovedaťOdstrániť